Blue10 Accountants

HET PROCES IN STAPPEN

https://www.blue10.com/wp-content/uploads/2015/08/blue10_icon_scan_wit.png

STAP 1: SCANNEN

Alle boekingsdocumenten, zoals facturen, bonnetjes en declaraties, komen in één systeem samen. Iedere klant krijgt een eigen e-mailadres waar de boekingsdocumenten naar gescand worden.

Het is mogelijk dat klanten zelf scannen. Je kunt natuurlijk ook op het accountants- / administratiekantoor voor de klant scannen.

De boekingsdocumenten worden direct ingelezen in Scan & Herken, waarbij automatisch de relevante gegevens worden herkend. Bij het herkende boekingsdocument is direct een boekingsvoorstel beschikbaar.

https://www.blue10.com/wp-content/uploads/2015/08/blue10_icon_boeken_witkopie.png

STAP 2: BOEKEN

Met behulp van een automatisch gegenereerd boekingsvoorstel, boek je de ontvangen documenten direct in de financiële administratie van de klant.

Boekingstemplates helpen je om facturen en bonnetjes nog sneller, nauwkeuriger en efficiënter te verwerken. Coderingen die vaker worden gebruikt, kun je op deze manier eenvoudig hergebruiken en standaard toepassen.

In één overzicht wordt de status per administratie weergegeven, kun je een administratie openen en deze direct bijwerken.

 

BLUE10 VOOR ACCOUNTANT

Voor accountants- en administratiekantoren helpen wij bij het efficiënter verwerken van boekingsdocumenten, zoals van facturen en bonnetjes, met onze oplossing. 

Hieronder staat wat Blue10 voor jou kan betekenen.

Sneller werken met Blue10!

In de meeste gevallen hebben klanten hun facturen al verwerkt en betaald. Zij leveren hun administratie achteraf op papier aan bij het accountants-/ administratiekantoor. Bij ontvangst van de mappen met facturen en bonnetjes worden de verschillende documenten handmatig verwerkt in de administratie van de betreffende klanten. Dit zorgt voor een onregelmatige werkverspreiding over het gehele jaar. Je vraagt jezelf vast en zeker weleens af: ‘Kan dat echt niet makkelijker?’ Ons antwoord: ‘Met Blue10 wel.’

Nieuwsgierig?

Wat levert Blue10 op voor een accountants- en administratiekantoor?

·         Meer inzicht in de administratie van de klanten

·         Betere werkverspreiding; minder piekperiodes in de maanden van de Btw-aangifte

·         Een actuele boekhouding; een real-time financieel advies voor de klanten